субота, октобар 15, 2011

Futer na dnu stranice

Danas sam se namučio da prilepim futer na dno tzv. "kratkih stranica", odnosno stranica koje imaju malo teksta pa se futer pomeri na gore. Nakon malo pretraživanja Interneta rešio sam da primenim savet sa stranice ryanfait.com/sticky-footer/ koji inače mnogi preporučuju. Tek kada sam završio sav posao i prilagodio svoj dizajn savetima sa ovog sajta shvatio sam da donja margina stranice prekriva futer i da nije moguće kliknuti na linkove u futeru. Posle još malo proučavanja problematike usvojio sam kao konačno rešenje savet sa stranice matthewjamestaylor.com/blog/ koje se praktično zasniva na sledećem rasporedu elemenata:

<div id="container">
<div id="header"></div>
<div id="body"></div>
<div id="footer"></div>
</div>

i stilu definisanim kao:

html, body {margin:0; padding:0; height:100%;}
#container {min-height:100%; height:auto !important; height:100%; position:relative;}
#body {padding-bottom:60px;}
#footer {position:absolute; bottom:0; height:60px;}

Нема коментара:

Постави коментар